2011年6月11日 星期六

尋找我的嫁衣~第一回 @Berfa Wedding & 四季水晶婚禮

終於正式展開尋找禮服之旅了~~ 好興奮 ~~


去睇衫的前一天,已經同左J先生講,叫他無論如何都唔好俾我試完衫就立即俾訂~~因為諗住起碼試5-6間婚紗舖,才下結論,不要太衝動~~


 


Berfa Wedding


早兩天打電話去約時間試衫,第一站係去Berfa Wedding。這裡可以免費試3件。


一去到Sales(不是老闆娘)就俾左 1本相簿選 WG & 2本相簿選 EG,現場的款式不是太多,唔知係咪好多都租左出去呢? 之後Sales提議我試 2件 WG & 1 件 EG,她也提議那些款式適合我,服務都唔錯。可是試左上身後,沒有"叮"一聲的感覺。


至於價錢都幾合理,gowns 無分等級,買左package後可轉款2次,包 necklaces & veil。


 


四季水晶婚禮


呢間係台灣舖頭,我見到有blog友係呢間租左衫,所以就walk-in 去睇睇。


一入到去就有一個好熱情的台灣藉經理招呼我們,首先就係電腦睇衫的款式,我問她有沒有免費試衫,她說要$100試一件 (後來睇返blog友的blog,她免費試了2件)。因為都 9:30pm,覺得夜加上又沒有免費,所以無打算試。這經理就拿了好幾件 WG & EG"拼"上我身上,係咁讚舖頭的衫很靚,手工好好。的確,佢地的衫係比較華麗,特別係 swarovski 水晶系列的 WG,真係好閃爍,確實係令人心動。這間舖有很多衫,都覺得新淨,台式 style,款式比較誇張。


至於價錢係比Berfa貴,而且有分"普通系列" & "水晶系列"。台灣藉經理很進取,offer 左超值優惠俾我們,用"普通系列"的價錢就可以租"水晶系列",其中有一套EG仲可以係全新訂造,包swarovski necklaces ~~真係心"郁郁"~~


不過~~~我還要去其他婚紗舖睇衫啊! 唔想咁快下決定。經過一輪拉鋸,最後台灣藉經理都無我地乎,唯有放我地走~~


 


明天再戰婚紗街~~


 


1 則留言:

  1. I joined Berfa Wedding :P
    [版主回覆10/10/2011 22:00:53]我記得你係Berfa訂造WG, 試左未?
    原來你仲有39天就到big day~~緊張嗎?

    回覆刪除