2011年6月14日 星期二

尋找我的嫁衣~最終回

星期日又出動去睇婚紗喇~~~


相比很多b2b,我花了很少時間尋找我的嫁衣。

不過我對WG都有少少要求:

● 心形胸款

● 閃爍的拖尾,但不要太長

● 最重要係唔好太累贅,要"著得我瘦" ~~ hehe  (因為身形的關係,唔係著件件衫都好睇)


而EG方面,較喜歡A Line款,盡量避免泡泡裙 or 蛋糕裙,最好不要用"鋼紗"。





My Dream Wedding

入這間shop是佢的門面吸引我,因為walk-in的關係,入面各人都好忙,不過都有一個sales serve 我們。首先,她俾左兩本catalogs我們看,是粉紙印刷,睇落好靚。佢地的款式是偏向 simple & elegant,A Line款多,不過選擇唔多。佢地係無free trial的,所以我們睇完就走了。

皇冠婚禮

這家的衫的style跟四季水晶婚禮相似,因為都是台灣來的,但價錢較四季水晶婚禮便宜。我們係直接walk-in,因為當時不是太多客人,所以可以俾我免費試2件 (1 WG+ 1 EG)。佢地的衫好新淨,services也很好,但係好多都係泡泡裙,以我的身形著就有點 bulky。跟住就去另一間喇~~

Perfection 唯美主義 (Confirmed)

早一日已經初步睇過d衫,全部的衫都是sales幫我選,大前提是要"著得我瘦" (有點自己騙自己~~hehe~~)。

我們比預約時間早到達,sales二話不說已準備好昨天選左的衫俾我試。因為下一個booking的客未到,sales最後總共俾左我試5件 (2 WG + 3 EG)。唔知係咪個sales 識得選衫,還是她pin件衫pin得好,覺得d衫真係"著得我瘦" ,唔bulky。

呢間shop都算多選擇,起碼初步我已經選到我喜歡的衫。傾好價錢後,我們就決定係呢間shop 租衫。Package 係包括 1 WG + 3 EG + 2 男禮 (其中一件 WG/EG可選有水晶)。

感謝 J先生的耐性,陪我不斷試衫。到7月份要正式選衫時,又要麻煩我的姊妹們了~~



3 則留言:

  1. 又完成一個重要項目~ 期待你分享你的靚禮服~~
    [版主回覆06/15/2011 09:04:00]係呀, 放下心頭大石~~ hehe 

    回覆刪除
  2. hello~可唔可以add我?我都係唯美呀...
    我比佢件bling bling晚裝吸引了~!!!所以join左~
    你hold左咩款??
    [版主回覆06/21/2011 14:19:00]add左你喇~~ 你都add返我喇~~
    因為上次係free trial, 無影到相, 我都唔係好記得~~
    下次正式試,我會影低d款, 再同大家share~~

    回覆刪除
  3. add左啦~!!!! ^^ 你幾時再試3 ar?????
    [版主回覆06/22/2011 09:07:00]7月頭會去試

    回覆刪除