2011年6月12日 星期日

尋找我的嫁衣~第二回之再戰尖沙咀婚紗街

星期六,去左好幾間婚紗舖~~


In Wedding


我們沒有預約就直接 walk-in,裡面有好多人啊。睇左佢地的catalogs & 實物,價錢便宜,但款式大路,睇完沒有想試的衝動。咁就去下一站喇~~~


Princess Wedding


這間shop是跟 In Wedding 在同一座大廈。這間都是walk-in去看的。這裡WG的款式不多,而且感覺有點舊,但是佢地的EG款式很特別,有幾件我都覺得靚。呢間價錢適中,不過我想係同一間shop 租衫,所以唔考慮呢間了。


Perfection 唯美主義


我已經預約左係星期日free trial,但係我們直接walk-in想睇下款式先。呢間價錢適中,Sales 很好人,她選左幾件俾我睇,我覺得都幾靚,她就幫我記下,星期日才試。


L'amour Bride


係magazine睇到佢地的廣告很吸引,加上見到很多bloggers提及,所以早幾天已經打電話去預約。他們說如果同男友一齊去就可以有2件free trial,否則就要俾錢試。


這間shop令人有很舒服的感覺,老闆娘也很好人。我試左 1 件 WG & 1 件 EG。款式是幾靚 & 特別,價錢稍貴,不過因為款式唔係好o岩我的身形,最後都沒有下訂。 


 


星期日又要繼續喇~~


 


1 則留言:

  1. 哩幾間都係我落左訂後才知的,真係唔錯...如果可以再選...我一定唔會要果間, L'amour Bride唔錯呀
    [版主回覆06/14/2011 09:04:00]係呀, L'amour Bride 的衫款式新穎 & d衫好新淨~~

    回覆刪除